We zijn nauw verbonden met het dorp en hebben veel contact met verenigingen, de dorpsraad en de dorpsondersteuner. Ook werken we samen met Nummereen Kinderopvang. Ons mooie ‘echte’ schoolgebouw biedt bijzonder veel ruimte. En die ruimte gebruiken we met alle plezier. Buiten al het werken in de klas kun je onze leerlingen in het hele gebouw zelfstandig of onder begeleiding werkend tegenkomen, zelfs in de personeelsruimte of het kantoor. Vaak is de keuze en verantwoordelijkheid aan hen. Zo maken we optimaal gebruik van het gebouw als fijne leeromgeving. Onze leerlingen zijn verdeeld in vier combinatiegroepen, vanuit het principe ‘samen waar het kan, apart waar het moet’. Dit bevordert zelfsturing, zelfstandigheid en het samen leren en samen leven. Het team leerkrachten is bijzonder betrokken, initiatiefrijk en zelfsturend. Zo zorgen we voor goed onderwijs boordevol persoonlijke aandacht waar kinderen kunnen uitgroeien tot zelfstandige en verantwoordelijke jongeren.

Tussenkop

We zijn nauw verbonden met het dorp en hebben veel contact met verenigingen, de dorpsraad en de dorpsondersteuner. Ook werken we samen met Nummereen Kinderopvang. Ons mooie ‘echte’ schoolgebouw biedt bijzonder veel ruimte. En die ruimte gebruiken we met alle plezier. Buiten al het werken in de klas kun je onze leerlingen in het hele gebouw zelfstandig of onder begeleiding werkend tegenkomen, zelfs in de personeelsruimte of het kantoor. Vaak is de keuze en verantwoordelijkheid aan hen. Zo maken we optimaal gebruik van het gebouw als fijne leeromgeving. Onze leerlingen zijn verdeeld in vier combinatiegroepen, vanuit het principe ‘samen waar het kan, apart waar het moet’. Dit bevordert zelfsturing, zelfstandigheid en het samen leren en samen leven. Het team leerkrachten is bijzonder betrokken, initiatiefrijk en zelfsturend. Zo zorgen we voor goed onderwijs boordevol persoonlijke aandacht waar kinderen kunnen uitgroeien tot zelfstandige en verantwoordelijke jongeren.

Tussenkop

We zijn nauw verbonden met het dorp en hebben veel contact met verenigingen, de dorpsraad en de dorpsondersteuner. Ook werken we samen met Nummereen Kinderopvang. Ons mooie ‘echte’ schoolgebouw biedt bijzonder veel ruimte. En die ruimte gebruiken we met alle plezier. Buiten al het werken in de klas kun je onze leerlingen in het hele gebouw zelfstandig of onder begeleiding werkend tegenkomen, zelfs in de personeelsruimte of het kantoor. 

Tussenkop

Vaak is de keuze en verantwoordelijkheid aan hen. Zo maken we optimaal gebruik van het gebouw als fijne leeromgeving. Onze leerlingen zijn verdeeld in vier combinatiegroepen, vanuit het principe ‘samen waar het kan, apart waar het moet’. Dit bevordert zelfsturing, zelfstandigheid en het samen leren en samen leven. Het team leerkrachten is bijzonder betrokken, initiatiefrijk en zelfsturend. Zo zorgen we voor goed onderwijs boordevol persoonlijke aandacht waar kinderen kunnen uitgroeien tot zelfstandige en verantwoordelijke jongeren.

Team 2024-2025

  • Sander Huiswoud

    Directeur (di., wo., vr)

  • Linda Vrijsen

    Regisseur / leerkracht groep 5-6 (di., (do)., vr.)

  • Iris Verhees

    Managementassistent (di., (wo.,))

  • Inge van den Boom

    Leerkracht groep 1-2A (ma., di., vr.)

  • Janneke Jansen

    Leerkracht groep 1-2A (wo., do.)

  • Ciska de Boef

    Leerkracht groep 1-2B (ma., di.)

  • Mariëlle Hoeks

    Leerkracht groep 1-2B (wo., do., vr.)

  • Marleen Kraaijeveld- Hoefnagels

    Leerkracht groep 3-4 (wo., do., vr.)

  • Martin van de Rakt

    Leerkracht groep 3-4 (ma., di.)

  • Marie-José

    Marie-José Naaijkens

    Leerkracht groep 3-4 (wo., do., vr.)

  • Lonneke van Gompel

    Leerkracht groep 5-6 (ma., wo., do., vr.)

  • Niek Geboers

    Leerkracht groep 7-8 (ma. t/m vr.)

  • Nikita Nossek

    Onderwijsassistente (di., do., vr.)

  • Roy Boerdam

    Onderwijsassistent (ma t/m vr.)

  • Wil Renders

    Conciërge (ma. t/m vr.)