We zijn nauw verbonden met het dorp en hebben veel contact met verenigingen, de dorpsraad en de dorpsondersteuner. Ook werken we samen met Nummereen Kinderopvang. Ons mooie ‘echte’ schoolgebouw biedt bijzonder veel ruimte. En die ruimte gebruiken we met alle plezier. Buiten al het werken in de klas kun je onze leerlingen in het hele gebouw zelfstandig of onder begeleiding werkend tegenkomen, zelfs in de personeelsruimte of het kantoor. Vaak is de keuze en verantwoordelijkheid aan hen. Zo maken we optimaal gebruik van het gebouw als fijne leeromgeving. Onze leerlingen zijn verdeeld in vier combinatiegroepen, vanuit het principe ‘samen waar het kan, apart waar het moet’. Dit bevordert zelfsturing, zelfstandigheid en het samen leren en samen leven. Het team leerkrachten is bijzonder betrokken, initiatiefrijk en zelfsturend. Zo zorgen we voor goed onderwijs boordevol persoonlijke aandacht waar kinderen kunnen uitgroeien tot zelfstandige en verantwoordelijke jongeren.
Tussenkop
We zijn nauw verbonden met het dorp en hebben veel contact met verenigingen, de dorpsraad en de dorpsondersteuner. Ook werken we samen met Nummereen Kinderopvang. Ons mooie ‘echte’ schoolgebouw biedt bijzonder veel ruimte. En die ruimte gebruiken we met alle plezier. Buiten al het werken in de klas kun je onze leerlingen in het hele gebouw zelfstandig of onder begeleiding werkend tegenkomen, zelfs in de personeelsruimte of het kantoor. Vaak is de keuze en verantwoordelijkheid aan hen. Zo maken we optimaal gebruik van het gebouw als fijne leeromgeving. Onze leerlingen zijn verdeeld in vier combinatiegroepen, vanuit het principe ‘samen waar het kan, apart waar het moet’. Dit bevordert zelfsturing, zelfstandigheid en het samen leren en samen leven. Het team leerkrachten is bijzonder betrokken, initiatiefrijk en zelfsturend. Zo zorgen we voor goed onderwijs boordevol persoonlijke aandacht waar kinderen kunnen uitgroeien tot zelfstandige en verantwoordelijke jongeren.
Tussenkop
We zijn nauw verbonden met het dorp en hebben veel contact met verenigingen, de dorpsraad en de dorpsondersteuner. Ook werken we samen met Nummereen Kinderopvang. Ons mooie ‘echte’ schoolgebouw biedt bijzonder veel ruimte. En die ruimte gebruiken we met alle plezier. Buiten al het werken in de klas kun je onze leerlingen in het hele gebouw zelfstandig of onder begeleiding werkend tegenkomen, zelfs in de personeelsruimte of het kantoor.
Tussenkop
Vaak is de keuze en verantwoordelijkheid aan hen. Zo maken we optimaal gebruik van het gebouw als fijne leeromgeving. Onze leerlingen zijn verdeeld in vier combinatiegroepen, vanuit het principe ‘samen waar het kan, apart waar het moet’. Dit bevordert zelfsturing, zelfstandigheid en het samen leren en samen leven. Het team leerkrachten is bijzonder betrokken, initiatiefrijk en zelfsturend. Zo zorgen we voor goed onderwijs boordevol persoonlijke aandacht waar kinderen kunnen uitgroeien tot zelfstandige en verantwoordelijke jongeren.
Team 2024-2025
-
Sander Huiswoud
Directeur (di., wo., vr)
-
Linda Vrijsen
Regisseur / leerkracht groep 5-6 (di., (do)., vr.)
-
Iris Verhees
Managementassistent (di., (wo.,))
-
Inge van den Boom
Leerkracht groep 1-2A (ma., di., vr.)
-
Janneke Jansen
Leerkracht groep 1-2A (wo., do.)
-
Ciska de Boef
Leerkracht groep 1-2B (ma., di.)
-
Mariëlle Hoeks
Leerkracht groep 1-2B (wo., do., vr.)
-
Marleen Kraaijeveld- Hoefnagels
Leerkracht groep 3-4 (wo., do., vr.)
-
Martin van de Rakt
Leerkracht groep 3-4 (ma., di.)
-
Marie-José Naaijkens
Leerkracht groep 3-4 (wo., do., vr.)
-
Lonneke van Gompel
Leerkracht groep 5-6 (ma., wo., do., vr.)
-
Niek Geboers
Leerkracht groep 7-8 (ma. t/m vr.)
-
Nikita Nossek
Onderwijsassistente (di., do., vr.)
-
Roy Boerdam
Onderwijsassistent (ma t/m vr.)
-
Wil Renders
Conciërge (ma. t/m vr.)